Top 10 jocuri pentru XBOX 360 - Top 10 XBOX 360 games

Am făcut aici un top cu jocurile pe care le am şi le-am jucat eu pe Xbox, aşa că nu îmi daţi în cap şi nu mă criticaţi dacă nu am trecut vreun joc în listă. Dacă am omis ceva înseamnă că nu am jucat, şi nu îmi pot da cu părerea despre ceva ce nu am încercat.

10. Tekken 6
      Nu mi se pare cine ştie ce ca joc, dar e foarte bun de jucat cu prietenii.

9. Fight Night Round 4
    Seria Fight Night continuată prin Round 4 cu grafică foarte bună şi mişcările realistice ale boxeorilor.

8. Pure
    Un joc de curse cu ATV-uri care mi-a plăcut foarte mult. Merge foarte bine pe Xbox Live.

7. Forza Motorsport 3
    După părerea mea, nu există joc mai bun cu curse maşini pentru o consolă de jocuri. Recomand în special pentru modul multiplayer.

6. Assassin's Creed 1 şi 2    Mi s-a părut puţin monoton ca gameplay şi questuri, dar compensează prin soryline.

5. P.E.S. 11
    Cu mult mai presus decât FIFA, probabil singurul simulator de fotbal adevărat.

4. Call of Duty: Modern Warfare 2
    Războiul modern continuă cu grafică şi gameplay mai bune.

3. Left 4 Dead
    Foarte bun în Single Player, dar cu mult peste în Multiplayer.

2. GTA 4
    Clasicul Grand Theft Auto care este continuat prin povestea de viaţă a lui Niko Beliic

1. Red Dead Redemption
    Un RPG făcut de Rockstar Games cu un soryline foarte bun. Merită!

Comments

0 Responses to "Top 10 jocuri pentru XBOX 360 - Top 10 XBOX 360 games"

Trimiteți un comentariu

Cine este mai pitipoanca?